Menu

جزئیات مطلب

حضور سرمایه گذاران هندی در استان قزوین برای سرمایه گذاری در صنعت لوازم خانگی

حضور سرمایه گذاران هندی در استان قزوین برای سرمایه گذاری در صنعت لوازم خانگی

نویسنده: invest admin/دوشنبه, 22 مهر,1398/دسته ها: خبر, خبر تصویری

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

هیئت سرمایه گذاری هندی برای سرمایه گذاری در صنعت لوازم خانگی در روز یکشنبه 97/7/21وارد استان قزوین شد.

در نشستی که با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری و فرزین بهنامی فر نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان و مدیران دستگاههای اجرائی و هیأت هندی برگزار شد زمینه های سرمایه گذاری مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه استاندار قزوین اظهار داشت: :  قزوین به دلیل نزدیکی به پایتخت و دسترسی به بازارهای چند میلیونی ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی دارد و ما نیز آمادگی داریم از کسانی که به صورت جدی دنبال تولید باشند حمایت کنیم.

وی بیان کرد: قانون سرمایه گذاری خارجی شرایط خاصی را برای متقاضیان پیش بینی کرده و ما نیز از همه اختیارات استانی استفاده خواهیم کرد تا انگیزه لازم در سرمایه گذار ایجاد شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: رویکرد ما فقط ایجاد کارخانه های مونتاژ نیست بلکه باید تکنولوژی ساخت نیز در یک دوره زمانی معین به کشور منتقل شود و در این صورت همکاری لازم را انجام خواهیم داد.

جمالی پور اظهارداشت: انتظار ما این است تا در مدت 5 سال حداقل 85 درصد تکنولوژی ساخت لوازم خانگی با برند هندی به متخصصان ایرانی منتقل شود.

در ادامه بهنامی فر با معرفی سه طرح سرمایه گذاری خارجی از کشور هند، به امنیت سرمایه گذاری در استان اشاره و بیان داشت تضمین اصل سرمایه توسط وزارت اقتصاد صورت می پذیرد و با حمایت های استان در واگذاری زمین و انشعاب آب، برق، گاز و مخابرات و سایر امکانات بهترین فرصت برای حضور سرمایه گذاران خارجی در استان قزوین مهیا شده است

در پایان منوچهر حبیبی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گفت: تسهیلات اعطایی به سرمایه گذارانی که اهلیت آنها مورد تأیید قرار گیرد و به تعهدات خود به موقع عمل کنند بیش از سایر استانها خواهد بود و مورد حمایت دستگاههای اجرایی استان قرار خواهند گرفت

Print

تعداد نمایش ها (3272)/نظرات (0)

x
?? ?? ??